Denne blog er startet i samme åndedrag som ebogen Webshop Hvordan er blevet til. Den er en supplementering til ebogen, hvor der løbende vil komme gode råd til det at have en webshop og nyheder angående ebogen. Køb bogen her
Kundeservice i din ebutik
For at bygge en god ebutik op, er kundeservice en af de vigtigste elementer. Det er måden hvorpå du kan komme foran din ebutiks konkurrenter. Gør dine kunder glade og de vil blive loyale overfor din eforretning.Her er en liste over ting du kan gøre for at give dine kunder den bedste ehandel service og oplevelse overhovedet:
Kundeservice i den gode ebutik
- Gør kommunikationen let
- Skab et bedømmelsessystem
- Lav klare købsbetingelser og bestemmelser
- Send altid en mail ud med at ordren er gennemført
- Hold fast i et professionelt udseende, men personlig attitude
- Gør det muligt for kunden at live chatte
- Sørg for at “tracke” dine varer fra forsendelse til kunden
- Kend dine egne produkter i detaljer
- Hold altid hvad du lover
- Gør det nemt at købe
Læs meget mere om god kundeservice i ebutikken i ebogen Webshop Hvordan, hvor der er en forklaring til hver af de 10 punkter – kundeservice i ebutikken
Websitet for ebogen "Webshop Hvordan".
Leave a Reply